Pagina's: 1 [2]
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: Error code CE-34335-8  (gelezen 4872 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
5 Juni 2015, 14:24:00
nifod
Volwaardig lid
*

Karma: 33
Offline Offline

PSN/SEN ID: nifod
Berichten: 202

MBG Events:
Georganiseerd: 2
Ingeschreven: 8


« Antwoord #10 Gepost op: 5 Juni 2015, 14:24:00 »

Gisteren reeds de P4 terug ontvangen. Wel geen info wat er mis mee was. Het lijkt me ook een nieuwe PS4 te zijn. Afgaande op de blinkende nieuwe staat van aansluitingen, beschermfolie op de blinkende zijde,  geen gebruikskrasjes, ...  Grijns
Dus ongeveer 9 dagen heeft dat geduurd, dat vind ik zeker goede service.

Wel is de saved data volledig weg en deze stond blijkbaar ook niet in de cloud. Dus mijn 8 jarige dochter toch even verdrietig omdat haar werelden van minecraft weg zijn. Daar heeft ze maanden aan gewerkt  Huil.

Dus als tip, kijk even na of je saved data ook worden weg geschreven in de cloud.

Op de andere playstation ben ik hoofdaccount en daar staat alles goed. Op dezelfde PS4 heeft mijn oudste dochter en subaccount en kan ook online spelen. Echter als ik daar de optie wil selecteren om in de cloud op te slaan, krijg ik melding dat een plus abbo nodig is. Alhoewel ze online kan spelen met mijn plus abbo. Daar ga ik de komende week toch eens voor bellen naar sony helpdesk.
Gelogd
5 Juni 2015, 15:38:38
Afekx
MBG Team
Senior Member
*

Karma: 56
Offline Offline

PSN/SEN ID: Afekx
Berichten: 465

MBG Events:
Georganiseerd: 28
Ingeschreven: 38


لا شيء واقع مطلق بل كل ممكن


« Antwoord #11 Gepost op: 5 Juni 2015, 15:38:38 »

Op de andere playstation ben ik hoofdaccount en daar staat alles goed. Op dezelfde PS4 heeft mijn oudste dochter en subaccount en kan ook online spelen. Echter als ik daar de optie wil selecteren om in de cloud op te slaan, krijg ik melding dat een plus abbo nodig is. Alhoewel ze online kan spelen met mijn plus abbo. Daar ga ik de komende week toch eens voor bellen naar sony helpdesk.

Interessant, houd ons op de hoogte, want ik wil ook wel weten hoe dat in elkaar zit met die plus abonnementen en sub accounts.
Gelogd


لا شيء واقع مطلق بل كل ممكن
Altaïr Ibn-La'Ahad, Assassin's Creed
letterlijk: nothing is absolutely real, but everything is possible
5 Juni 2015, 21:31:24
valkyrio
MBG Redactie
Super Member
*

Karma: 94
Offline Offline

PSN/SEN ID: valkyrio
Berichten: 1.024

MBG Events:
Georganiseerd: 1
Ingeschreven: 4


"If you are going through hell, keep going."


valkyrio_BE
« Antwoord #12 Gepost op: 5 Juni 2015, 21:31:24 »

Op de andere playstation ben ik hoofdaccount en daar staat alles goed. Op dezelfde PS4 heeft mijn oudste dochter en subaccount en kan ook online spelen. Echter als ik daar de optie wil selecteren om in de cloud op te slaan, krijg ik melding dat een plus abbo nodig is. Alhoewel ze online kan spelen met mijn plus abbo. Daar ga ik de komende week toch eens voor bellen naar sony helpdesk.


Interessant, houd ons op de hoogte, want ik wil ook wel weten hoe dat in elkaar zit met die plus abonnementen en sub accounts.


Ik heb het ff Gegoogled. Blijkbaar kan enkel de hoofdaccount die Plus heeft de cloud gebruiken.
Dus stel nu bv. dat iemand 3 PSN accounts op z'n console heeft staan. Als 1 van die 3 een Plus abonnement heeft dan kunnen die andere 2 ook online gamen en hebben ze geen Plus nodig. Maar om de één of andere reden is gebruik maken van de cloud enkel beschikbaar op de account die Plus heeft gekocht (dus de hoofdaccount).

Quote van een Sony helpdesk medewerker op het forum: you cannot share the cloud storage of PS Plus from your Master account to your son's Sub account.
Bron: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Plus-Support/Cloud-Storage-for-Sub-Accounts/m-p/43560078#M9423

Maar je kan wel gewoon backups maken voor je dochter via een USB stick. Is misschien wat minder gebruiksvriendelijk maar je hebt dan wel een backup  Knipoog
« Laatste verandering: 5 Juni 2015, 21:36:54 door valkyrio » Gelogd

5 Juni 2015, 23:09:02
Deesjes
MBG Team
Volwaardig lid
*

Karma: 20
Offline Offline

PSN/SEN ID: Aadorper
Berichten: 246

MBG Events:
Georganiseerd: 1
Ingeschreven: 20



deesjes1987 Misssekhmet
« Antwoord #13 Gepost op: 5 Juni 2015, 23:09:02 »

Gisteren reeds de P4 terug ontvangen. Wel geen info wat er mis mee was. Het lijkt me ook een nieuwe PS4 te zijn. Afgaande op de blinkende nieuwe staat van aansluitingen, beschermfolie op de blinkende zijde,  geen gebruikskrasjes, ...  Grijns
Dus ongeveer 9 dagen heeft dat geduurd, dat vind ik zeker goede service.


Lekker snel zeg. Bij mijne duurde het een maand. Maar ga er maar vanuit dat het een refurbished was. Mijne ook refurbished en met plastic erop zonder krasjes. Kan je zo navragen aan de klantenservice. Ik was niet blij iig toen ik hoorde dat het een refurbished was. Haha. Had ps net twee maanden.

Wel jammer dat alles weg is zeg...
Gelogd

6 Juni 2015, 07:36:08
nifod
Volwaardig lid
*

Karma: 33
Offline Offline

PSN/SEN ID: nifod
Berichten: 202

MBG Events:
Georganiseerd: 2
Ingeschreven: 8


« Antwoord #14 Gepost op: 6 Juni 2015, 07:36:08 »

Valkyrio,

bedankt voor het opzoekwerk en de duidelijke uitleg.
Karmaatje hiervoor  Grijns

Ik ga vandaag dan toch maar mijn dochter haar subaccount even backuppen op een stick.
Alleen wel proberen vol te houden om dat maandelijks te doen  Knipoog

Op de andere playstation ben ik hoofdaccount en daar staat alles goed. Op dezelfde PS4 heeft mijn oudste dochter en subaccount en kan ook online spelen. Echter als ik daar de optie wil selecteren om in de cloud op te slaan, krijg ik melding dat een plus abbo nodig is. Alhoewel ze online kan spelen met mijn plus abbo. Daar ga ik de komende week toch eens voor bellen naar sony helpdesk.


Interessant, houd ons op de hoogte, want ik wil ook wel weten hoe dat in elkaar zit met die plus abonnementen en sub accounts.


Ik heb het ff Gegoogled. Blijkbaar kan enkel de hoofdaccount die Plus heeft de cloud gebruiken.
Dus stel nu bv. dat iemand 3 PSN accounts op z'n console heeft staan. Als 1 van die 3 een Plus abonnement heeft dan kunnen die andere 2 ook online gamen en hebben ze geen Plus nodig. Maar om de één of andere reden is gebruik maken van de cloud enkel beschikbaar op de account die Plus heeft gekocht (dus de hoofdaccount).

Quote van een Sony helpdesk medewerker op het forum: you cannot share the cloud storage of PS Plus from your Master account to your son's Sub account.
Bron: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Plus-Support/Cloud-Storage-for-Sub-Accounts/m-p/43560078#M9423

Maar je kan wel gewoon backups maken voor je dochter via een USB stick. Is misschien wat minder gebruiksvriendelijk maar je hebt dan wel een backup  Knipoog
Gelogd
6 Juni 2015, 07:39:46
nifod
Volwaardig lid
*

Karma: 33
Offline Offline

PSN/SEN ID: nifod
Berichten: 202

MBG Events:
Georganiseerd: 2
Ingeschreven: 8


« Antwoord #15 Gepost op: 6 Juni 2015, 07:39:46 »

Het zal vermoedelijk wel een refurbished zijn, maar zolang die goed werkt ben ik tevreden  Smiley

Gisteren reeds de P4 terug ontvangen. Wel geen info wat er mis mee was. Het lijkt me ook een nieuwe PS4 te zijn. Afgaande op de blinkende nieuwe staat van aansluitingen, beschermfolie op de blinkende zijde,  geen gebruikskrasjes, ...  Grijns
Dus ongeveer 9 dagen heeft dat geduurd, dat vind ik zeker goede service.


Lekker snel zeg. Bij mijne duurde het een maand. Maar ga er maar vanuit dat het een refurbished was. Mijne ook refurbished en met plastic erop zonder krasjes. Kan je zo navragen aan de klantenservice. Ik was niet blij iig toen ik hoorde dat het een refurbished was. Haha. Had ps net twee maanden.

Wel jammer dat alles weg is zeg...
Gelogd
MBGclan: Playstation community voor Minder Bedreven Gamers
   

Neem contact met ons op!
 Gelogd

Pagina's: 1 [2]
  E-mail dit topic  |  Print  
 

Ga naar: