Pagina's: 1 2 3 [4]
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: MBG Watsapp group  (gelezen 6852 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
28 Oktober 2016, 10:23:47
Dragonkiss
1336.9
Junior Member
*

PSN/SEN ID: Dragonkiss-nl

MBG Events:
Georganiseerd: 0
Ingeschreven: 1

If u cant handle me, go play with your Wii

« Antwoord #30 Gepost op: 28 Oktober 2016, 10:23:47 »

Mwa, ik voel toch even een kriebel om hierop te reageren;

Ik ben zelf op het moment niet zo heel actief als PS4 speler maar kom toch met grote regelmaat op het forum kijken en, omdat ik wellicht wat verder weg sta, mag/kan ik wat kritiek geven...

Zelf ben ik geen fan van Whats-app groepen, ze gaan vaak snel off-topic en je wordt doodmoe van het ge-ping op je mobiel (ja je kan notificatie's uitzetten maar toch).
Ik begrijp dat het wel veel sneller gaat om even een potje te spelen, tenslotte is dat voor vele het doel van een console.
Hoe los je dit op? Of, beter gezegd, hoe krijg je weer meer verbondenheid op de website?

Ik zou wat meer mikken op match-making en competitie's opzetten, persoonlijk houdt ik daar niet van maar ik ben dan ook een ouwe zak wat dat betreft Smiley.
De scores zou je daarbij op het forum kunnen zetten (het is maar een idee). Natuurlijk weten de teams die spelen van elkaar wel wie gewonnen heeft, maar het is wellicht ook leuk voor andere members Cool

Ik zou ook wat meer inzetten op reviews, wat er in de regulier media verteld wordt over een game is toch vaak (ook al zegt men van niet) gekleurd door de betaler.
Zelf lees ik nagenoeg elke review door spelers van MGB en hecht daar meer waarde aan dan bijvoorbeeld die van PU of ZeroPunctuation  Tong

Wel vindt ik het een achteruitgang dat PS3/PS4 games nu in 1 categorie staan, waardoor het voor mij onoverzichtelijker is geworden (kan ook aan mijn bril liggen).

Dus als constructieve kritiek:
  • laat individuele groepvorming los op het forum (ga je nooit grip op krijgen), wellicht als MBG zelf whats-app groepen opzetten
  • maak interne competitie's
  • houd score bij op het forum
  • zet meer in op reviews door members

En als laatste, natuurlijk is de site op een mobiel belangrijk net als het hebben van een app maar.... Er zijn ook mensen met bijvoorbeeld een Apple device en ik weet dat apps daarvoor lastig(er) zijn dan voor bv Android. Maak dus niet de fout om alleen een app voor Android uit te brengen als je niet de andere gebruikers ook kan bereiken, immers je sluit meteen alweer je deur voor een groep gebruikers...

Maar goed, dit zijn mijn gedachtes en wellicht zit ik er mega ver naast Smiley

Groet,

Jeroen aka Dragonkiss

JD: 'He died?'
Kelso: 'I sure hope so else the autopsy is gonna be an bitch!'
28 Oktober 2016, 10:48:37
McHCM
De vraag maar raak!
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: McHCM

MBG Events:
Georganiseerd: 12
Ingeschreven: 142

AFCA vs ID&T

McHCM @johanteunissen
« Antwoord #31 Gepost op: 28 Oktober 2016, 10:48:37 »

Kritiek leveren mag altijd alleen dan weten we wat er aan de hand is.

Dank je wel zelfs hier kunnen we wat mee. Vind dat je goede punten aan levert
De IOS app zijn we hard mee aan het werk maar zoals je aangeeft is dat allemaal iets lastiger dan voor android.

28 Oktober 2016, 12:02:04
Ouwe_pik
Super Member
*

PSN/SEN ID: BOLD-1966

MBG Events:
Georganiseerd: 5
Ingeschreven: 119

Born to loose, live to win!!!

« Antwoord #32 Gepost op: 28 Oktober 2016, 12:02:04 »

Ben ook geen van van een what app groep.
Heb 1 keer in zo'n groep gezetenen kreeg op de gekste tijden berichten e.d. Geluid uitzetten kan natuurlijk.
Zie het nut er ook niet in.
Praat wel met de mensen via h-set tijdens gamen.
En denk dat het niet veel zin heeft om voor The Division een wa groep te tarten metbg-ers.
Groet Peter

28 Oktober 2016, 12:35:37
speedyedwin1985
Do't Know Don't Care
Super Member
*

PSN/SEN ID: speedyedwin1985

MBG Events:
Georganiseerd: 113
Ingeschreven: 157

The Warning And The Examination !!!

Edwin van veldhuijzen
« Antwoord #33 Gepost op: 28 Oktober 2016, 12:35:37 »

Ben met hoop dingen eens sinds de app groepen e rzijn zitten er minder mensen op de site.
Maar merk ook dat het op de WhatsApp rustiger word
Maar dit komt denk ik ook voornamelijk door de spelen die uit zijn gekomen laatste jaren.
Zoals Destiny is nog erg in trek bij een hoop mensen battlefield gaat weer komen al het andere is maar ff gespeeld het laatste (jaar)
Maar hopelijk nu de donkere dagen weer gaan beginnen dat de site weer wat actiever gebruikt word.

28 Oktober 2016, 16:53:07
LexSurax
Administrator
Super Member
*

PSN/SEN ID: LexSurax

MBG Events:
Georganiseerd: 10
Ingeschreven: 59

You don't have to flee, I'm a member of MBG

« Antwoord #34 Gepost op: 28 Oktober 2016, 16:53:07 »

Goede tips Jeroen!
En ik kan me daar heel erg in vinden.

Een bijkomend probleem voor de website is dat momenteel de redactie onder bezet is.
Veel oude en huidige redactie leden hebben te weinig tijd om nieuws/columns/reviews te maken.
We zijn daarom altijd op zoek naar nieuwe leden die wekelijks een comitment willen aan gaan om dit weer op poten te zetten.
Misschien daar maar weer eens een campange voor opstarten.

Verder gaven we vroeger ook veel prijzen weg aan leden, maar dat is een opwaartse en neerwaartse spiraal.
Als we namelijk meer bezoekersaantallen hebben, krijgen we meer gedaan bij de uitgevers, en kunnen we meer weggeven en stijgen de aantal weer.
Zakken de bezoekers dan worden de uitgevers wat zuiniger waardoor we minder kunnen verloten.
Niet dat de prijzen iets is wat MBGers trekt, maar het maakt altijd wel weer nieuwsgierig, of er wat tussen zit wat jou aanspreekt
en die nieuwsgierigheid moet je naar de site trekken

Er was eens een gamer wat minder bedreven,
die speelde online met trillen en beven.
Het zat hem niet mee,
maar vond MBG.
En heeft nu de tijd van zijn leven.
30 Oktober 2016, 11:56:43
kdcookie
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: kdcookie

MBG Events:
Georganiseerd: 69
Ingeschreven: 125

kenny.dekock
« Antwoord #35 Gepost op: 30 Oktober 2016, 11:56:43 »

momenteel is er een overload aan middelen/wegen om info te lezen ( zoals bij alles tegenwoordig):

* whatsap
- zoals aangegeven kan je niet volgen en zie al snel 100 berichten achter.
- meer doeltreffend zou zijn groep per game, maar dan enkel game gerelateerd bv wie speelt er? dat brengt dan weer het volgende

* ps4 - communitys - vind ik persoonlijk gemakkelijk als je inlogt, zie je reactie - maar ook daar wordt nog weinig mee gedaan
* Ps4 - events - is misschien ook een mogelijkheid?

* forum - heb het laatste jaar weinig minder tijd gehad, minder interesse in games of games gekocht, dus volg je als snel minder nieuws. Merk dat ik sowieso minder nieuws volg ook op andere nieuws sites. laptop gaat zelden nog open savonds, snel ff via mobiel alles controleren

ik zie 2 oorzaken:
- weinig goede mp games
- en overload aan manieren om te communiceren - waardoor alles verdeelt zit
« Laatste verandering: 30 Oktober 2016, 11:59:56 door kdcookie » Gelogd
MBGclan: Playstation community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: 1 2 3 [4]
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: