Mwa, ik voel toch even een kriebel om hierop te reageren;
Ik ben zelf op het moment niet zo heel actief als PS4 speler maar kom toch met grote regelmaat op het forum kijken en, omdat ik wellicht wat verder weg sta, mag/kan ik wat kritiek geven...
Zelf ben ik geen fan van Whats-app groepen, ze gaan vaak snel off-topic en je wordt doodmoe van het ge-ping op je mobiel (ja je kan notificatie's uitzetten maar toch).
Ik begrijp dat het wel veel sneller gaat om even een potje te spelen, tenslotte is dat voor vele het doel van een console.
Hoe los je dit op? Of, beter gezegd, hoe krijg je weer meer verbondenheid op de website?
Ik zou wat meer mikken op match-making en competitie's opzetten, persoonlijk houdt ik daar niet van maar ik ben dan ook een ouwe zak wat dat betreft

.
De scores zou je daarbij op het forum kunnen zetten (het is maar een idee). Natuurlijk weten de teams die spelen van elkaar wel wie gewonnen heeft, maar het is wellicht ook leuk voor andere members

Ik zou ook wat meer inzetten op reviews, wat er in de regulier media verteld wordt over een game is toch vaak (ook al zegt men van niet) gekleurd door de betaler.
Zelf lees ik nagenoeg elke review door spelers van MGB en hecht daar meer waarde aan dan bijvoorbeeld die van PU of ZeroPunctuation

Wel vindt ik het een achteruitgang dat PS3/PS4 games nu in 1 categorie staan, waardoor het voor mij onoverzichtelijker is geworden (kan ook aan mijn bril liggen).
Dus als constructieve kritiek:
- laat individuele groepvorming los op het forum (ga je nooit grip op krijgen), wellicht als MBG zelf whats-app groepen opzetten
- maak interne competitie's
- houd score bij op het forum
- zet meer in op reviews door members
En als laatste, natuurlijk is de site op een mobiel belangrijk net als het hebben van een app maar.... Er zijn ook mensen met bijvoorbeeld een Apple device en ik weet dat apps daarvoor lastig(er) zijn dan voor bv Android. Maak dus niet de fout om alleen een app voor Android uit te brengen als je niet de andere gebruikers ook kan bereiken, immers je sluit meteen alweer je deur voor een groep gebruikers...
Maar goed, dit zijn mijn gedachtes en wellicht zit ik er mega ver naast

Groet,
Jeroen aka Dragonkiss