Pagina's: 1 [2] 3
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: Disc eject  (gelezen 6055 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
9 November 2014, 17:58:36
daniel32nl
Volwaardig lid
*

PSN/SEN ID: daniel32nl

MBG Events:
Georganiseerd: 0
Ingeschreven: 5

Rip 'm All

« Antwoord #10 Gepost op: 9 November 2014, 17:58:36 »

had het probleem voorheen ook maar niet zo erg als nu nu kan ik 10 minuten spelen voor hij me schijf eruit werpt
beetje zwaar irritant dat een console van 400 euro dat soort problemen heeft en hijs is van mei dit jaar
gewoon het rubbertje bij de ejectknop iets los trekken en 3 mm afknippen ...problem solved

22 Maart 2015, 16:24:53
Typhon
Super Member
*

PSN/SEN ID: Typhon07

MBG Events:
Georganiseerd: 13
Ingeschreven: 61

« Antwoord #11 Gepost op: 22 Maart 2015, 16:24:53 »

de laatste 2 ochtenden dat ik beneden kwam stond mijn ps4 + tv aan terwijl ik de
avond ervoor toch netjes had afgesloten.
tot mijn verbazing was de disc eruit gegooid en bleef hij lekker doormalen om de disc
er continue eruit te gooien.....wtf
ff gereset maar neuu we lijden ons eigen leven,...aldus me ps4,...lang leve google en het
probleem gevonden.
het blijkt dus dat de eject button redelijk ver naar achter doorloopt en tegen het steunrubber,
dmv het draaien/warmte van de ps4 werkt het kunststof en naar verloop van tijd neemt
het rubbertje z'n eigen vorm aan en triggerd hij de eject button door opwarmen/afkoelen.
het rubbertje er voorzichtig een stukje naar achter getrokken en een halve centimeter
afgeknipt en afgeplakt met een stukje zwart tape,....plak viltjes eronder geplakt en probleem
opgelost.
soms kan het voorkomen dat het tijdens spelen gebeurt....dit is dus de oplossing!!!

Gister even Destiny gespeeld. Uitgezet, denk nog ff tv kijken, gaat mijn PS4 vanzelf aan en werpt de disc eruit.
Als dit vaker vaker gaat gebeuren denk ik dat ik daniel's oplossing maar ga toepassen

24 Maart 2015, 17:47:59
daniel32nl
Volwaardig lid
*

MBG Events:

Rip 'm All

« Antwoord #12 Gepost op: 24 Maart 2015, 17:47:59 »

tis dat ie gewoon te warm wordt qua behuizing, zelf kan het gebeuren als de ps4 in de zon staat
tis niet gewoon natuurlijk.

24 Maart 2015, 19:28:18
Typhon
Super Member
*

PSN/SEN ID: Typhon07

MBG Events:
Georganiseerd: 13
Ingeschreven: 61

« Antwoord #13 Gepost op: 24 Maart 2015, 19:28:18 »

Weer is even helemaal schoongemaakt en viltjes op de hoekjes gezet (4mm dik)
Daarna geen last meer gehad van automatisch aanspringen of disc eject

27 April 2015, 12:50:34
FranticFish
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 27 April 2015, 12:50:34 »

de laatste 2 ochtenden dat ik beneden kwam stond mijn ps4 + tv aan terwijl ik de
tot mijn verbazing was de disc eruit gegooid en bleef hij lekker doormalen om de disc
ff gereset maar neuu we lijden ons eigen leven,...aldus me ps4,...lang leve google en het
probleem gevonden.
het blijkt dus dat de eject button redelijk ver naar achter doorloopt en tegen het steunrubber,
dmv het draaien/warmte van de ps4 werkt het kunststof en naar verloop van tijd neemt
het rubbertje z'n eigen vorm aan en triggerd hij de eject button door opwarmen/afkoelen.
het rubbertje er voorzichtig een stukje naar achter getrokken en een halve centimeter
afgeknipt en afgeplakt met een stukje zwart tape,....plak viltjes eronder geplakt en probleem
opgelost.
soms kan het voorkomen dat het tijdens spelen gebeurt....dit is dus de oplossing!!!
Same problem here, dat wordt sleutelen! Alvast bedankt voor de hulp! Karmaatje  Smiley

Eerst Ty's oplossing maar proberen...
30 April 2015, 15:31:25
daniel32nl
Volwaardig lid
*

MBG Events:

Rip 'm All

« Antwoord #15 Gepost op: 30 April 2015, 15:31:25 »

probleem gevonden.
opgelost.
Same problem here, dat wordt sleutelen! Alvast bedankt voor de hulp! Karmaatje  Smiley

Eerst Ty's oplossing maar proberen...
en? gelukt?

3 November 2015, 22:38:18
Flux Wildly
Junior Member
*

PSN/SEN ID: Flux-Wildly

MBG Events:
Ingeschreven: 6

Respawning in 3 2 1

« Antwoord #16 Gepost op: 3 November 2015, 22:38:18 »

Citaat van: daniel32nl link=topic=9190.msg211695#msg211695
.....dit is dus de oplossing!!!
[/quote

Dank voor de tip! Ik zal morgen eens gaan knutselen. "Die van mij" is er vanavond mee begonnen. Ik hoop dat het zo op te lossrn is, ik moet er niet aan denken dat ie opgestuurd moet worden en ik m weken kwijt ben.

6 November 2015, 21:15:32
Flux Wildly
Junior Member
*

PSN/SEN ID: Flux-Wildly

MBG Events:
Ingeschreven: 6

Respawning in 3 2 1

« Antwoord #17 Gepost op: 6 November 2015, 21:15:32 »

Ik heb zowel het steunrubber ingekort, als de schroef aangedraaid die achter in het apparaat zit en die met de manual eject te maken heeft (volgens de filmpjes op youtube). Ik heb er een schijf ingedaan en een paar uur Netflix laten draaien en de schijf zit er nog steeds in. Het lijkt dus opgelost te zijn. Morgen weer even gamen, dan weet ik het helemaal zeker.

6 November 2015, 22:40:36
FranticFish
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 6 November 2015, 22:40:36 »

Fijn dat het opgelost is! Bij mij werkte de hogere dopjes al lu
Iijkt hij wel nog af en toe op te stijgen...
9 November 2015, 10:07:31
TimVerwijmeren
MBG Team
Nieuweling
*

PSN/SEN ID: Timverwijmeren

MBG Events:
Ingeschreven: 0

« Antwoord #19 Gepost op: 9 November 2015, 10:07:31 »

Heb dit probleem ook gehad, helaas werkte dit allemaal niet. Dus met Playstation Nederland gebeld en kon mijn playstation opsturen.
Hij was net buiten de garantie maar is alsnog gratis gerepareerd, was hem helaas wel 2,5 week kwijt.
MBGclan: Playstation community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: 1 [2] 3
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: