Pagina's: 1 [2]
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: ds4 sticky buttons  (gelezen 3811 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
23 Mei 2014, 16:37:02
McHCM
De vraag maar raak!
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: McHCM

MBG Events:
Georganiseerd: 12
Ingeschreven: 142

AFCA vs ID&T

McHCM @johanteunissen
« Antwoord #10 Gepost op: 23 Mei 2014, 16:37:02 »

Thanks voor het uitleggen.. karma voor de tip!

23 Mei 2014, 18:13:20
kdcookie
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: kdcookie

MBG Events:
Georganiseerd: 69
Ingeschreven: 125

kenny.dekock
« Antwoord #11 Gepost op: 23 Mei 2014, 18:13:20 »

goed om weten! karma!
17 Augustus 2014, 11:05:04
nifod
Volwaardig lid
*

PSN/SEN ID: nifod

MBG Events:
Georganiseerd: 2
Ingeschreven: 8

« Antwoord #12 Gepost op: 17 Augustus 2014, 11:05:04 »

allebei mijn DS4 hebben op 1 week tijd last van een hangende L3, dus niet meer lopen. Of ik moet de joystick manueel iets omhoog trekken.Dan werkt het voor enkele minuten. Morgen eens naar de mediamarkt horen voor garantie. Ik vrees dat ik beide controllers zal moeten inleveren zonder er eentje terug te krijgen  Rollende ogen Dan ben ik al bijna verplicht om een 3de DS aan te schaffen als de herstelling enkele weken duurt, want verder gamen met eentje is echt niet te doen. En ook mijn scuf verwacht ik nog ergens de komende weken.  Bedroefd

Ik laat het wel weten hoe het afloopt  Knipoog
17 Augustus 2014, 12:16:08
McHCM
De vraag maar raak!
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: McHCM

MBG Events:
Georganiseerd: 12
Ingeschreven: 142

AFCA vs ID&T

McHCM @johanteunissen
« Antwoord #13 Gepost op: 17 Augustus 2014, 12:16:08 »

ben benieuwd idd keep us posted

19 Augustus 2014, 16:18:03
nifod
Volwaardig lid
*

MBG Events:

« Antwoord #14 Gepost op: 19 Augustus 2014, 16:18:03 »

Na kontakt met mediamarkt, die mij aanraadde om via sony te gaan (dat zou sneller gaan), even gebeld met Sony. Hier even het belgisch kontaknummer van Sony playstation : 02/588 42 40. Ik heb deze week ergens kontaktnummers tegengekomen op het forum, maar weet niet meer precies waar  Rollende ogen

Probleem van mijn 2 DS4's voorgelegd en het eerste advies, probeer de controller eens te resetten. Dus maar geprobeerd, maar toch keerde het probleem van de hangende L3 terug. Vandaag afgesproken dat ik mijn2 controllers opstuur en dat ik binnen de 2-3 weken, 2 nieuwe krijg. Zou eerder 2 weken duren. Lijkt me mooie service

even een aanvulling : mustangmaniac heeft zijn 2de ds4 tijdelijk ter mijner beschikking gesteld, thanks en een karmaatje  Knipoog
« Laatste verandering: 19 Augustus 2014, 16:23:56 door nifod » Gelogd
26 Augustus 2014, 10:27:35
Afekx
MBG Team
Senior Member
*

PSN/SEN ID: Afekx

MBG Events:
Georganiseerd: 28
Ingeschreven: 38

لا شيء واقع مطلق بل كل ممكن

« Antwoord #15 Gepost op: 26 Augustus 2014, 10:27:35 »

Na kontakt met mediamarkt, die mij aanraadde om via sony te gaan (dat zou sneller gaan), even gebeld met Sony. Hier even het belgisch kontaknummer van Sony playstation : 02/588 42 40. Ik heb deze week ergens kontaktnummers tegengekomen op het forum, maar weet niet meer precies waar  Rollende ogen

Probleem van mijn 2 DS4's voorgelegd en het eerste advies, probeer de controller eens te resetten. Dus maar geprobeerd, maar toch keerde het probleem van de hangende L3 terug. Vandaag afgesproken dat ik mijn2 controllers opstuur en dat ik binnen de 2-3 weken, 2 nieuwe krijg. Zou eerder 2 weken duren. Lijkt me mooie service

even een aanvulling : mustangmaniac heeft zijn 2de ds4 tijdelijk ter mijner beschikking gesteld, thanks en een karmaatje  Knipoog

Die 2 weken kan ik bevestigen hoor.  Ik had last van rubber op de pookjes dat afscheurt.  Na even contact opnemen met Sony heb ik van Sony een soort barcode gekregen waarmee ik naar een (Belgisch) postpunt kon.  Met die barcode kon je de controller gratis naar Sony sturen (ik moest dus zelfs geen verzendingskosten betalen, je moet enkel voor de verpakking zorgen).  Na een tweetal weken had ik een nieuwe controller in de bus.

لا شيء واقع مطلق بل كل ممكن
Alta´r Ibn-La'Ahad, Assassin's Creed
letterlijk: nothing is absolutely real, but everything is possible
29 Augustus 2014, 13:33:19
nifod
Volwaardig lid
*

MBG Events:

« Antwoord #16 Gepost op: 29 Augustus 2014, 13:33:19 »

Vandaag een pakketje met 2 DS4 controllers terug gehad, heeft 8 dagen geduurd. Snel  Grijns
De DS4's zaten zelf verpakt in een plastiek zakje, maar zien en voelen me toch nieuw. Het beschermplastiekje zat nog op de controller. Ze werken terug dus dat is het belangrijkste  Knipoog

allebei mijn DS4 hebben op 1 week tijd last van een hangende L3, dus niet meer lopen. Of ik moet de joystick manueel iets omhoog trekken.Dan werkt het voor enkele minuten. Morgen eens naar de mediamarkt horen voor garantie. Ik vrees dat ik beide controllers zal moeten inleveren zonder er eentje terug te krijgen  Rollende ogen Dan ben ik al bijna verplicht om een 3de DS aan te schaffen als de herstelling enkele weken duurt, want verder gamen met eentje is echt niet te doen. En ook mijn scuf verwacht ik nog ergens de komende weken.  Bedroefd

Ik laat het wel weten hoe het afloopt  Knipoog
MBGclan: Playstation community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: 1 [2]
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: