Pagina's: [1] 2 3 ... 14
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: Playstation Vita  (gelezen 19943 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
14 Februari 2012, 21:34:43
RvG_NL
Super Member
*

PSN/SEN ID: RvG_NL

MBG Events:
Georganiseerd: 21
Ingeschreven: 112

Game on!!!

« Gepost op: 14 Februari 2012, 21:34:43 »

ALGEMEEN

22 februari 2012 komt er PS VITA uit. Deze opvolger van de PSP Go is een totaal andere handheld dan zijn voorgangers. Wat in eerste instantie vooral opvalt zijn de sticks aan beide zijden van de VITA. Een verademing voor alle PS3 - gamers.

FUNCTIES

Er zijn ook al wat nieuwe functies van de Playstation Vita bekend gemaakt. Zo introduceert Sony met deze handheld de Near functionaliteit. Hiermee kun je kijken welke spelers zich in de buurt van jou bevinden en je kunt dan met hen spelen of de trophies bekijken die zij gewonnen hebben.

Ook chatten met andere PS Vita eigenaren behoort tot een van de mogelijkheden. De Playstation Vita zal namelijk beschikken over een cross game chat. Je kunt dan chatten met andere gamers zonder dat zij dezelfde game als jij aan het spelen zijn.

Met de twee analoge sticks aan de voorkant kun je shooters spelen zoals je shooters speelt met een normale controller. Dit is erg fijn, omdat je nu niet meer – zoals bij de originele PSP – een schuifje heen en weer hoeft te schuiven. De analoge sticks zijn echte sticks die meebewegen en dit zorgt voor een veel soepelere beweging die prettiger aanvoelt.

GAMES

De volgende games zijn aangekondigd voor de Playstation Vita. Enkele werktitels die zijn vrijgegeven: Everybody’s Golf, Resistance: Burning Skies, Reality Fighters, Gravity Rush, Wipeout 2048 en ModNation Racers. Ook de games Uncharted: Golden Abyss, Little Deviants, Hustle Kings en Super Stardust Delta zijn beschikbaar.

Ook de games LittleBigPlanet, Virtua Tennis 4, Dynasty Warriors Next, Top Darts en Street Fighter X Tekken zullen verkrijgbaar zijn voor de Playstation Vita. Overigens zijn er nog vele anders games in aantocht van andere ontwikkelaars en uitgevers die allemaal stuk voor stuk een meerwaarde creëren voor Sony’s Vita. In totaal gaat het om meer dan tachtig games, zo heeft Sony bekend gemaakt op de E3 in Los Angeles. Welke games dit zijn, zal in de komende maanden bekend worden gemaakt. Wel is het zo dat je voor de meeste games een Memory Card nodig hebt.

EN VERDER...

Zoals eerder vermeld, is de Near toepassing aangekondigd. Deze maakt het – naast de al genoemde functies – ook mogelijk om virtuele items die aan de games gerelateerd zijn te behalen. Deze items kunnen onder andere kostuums, wapens en schatten zijn die je krijgt door content vrij te spelen. Deze items kun je onderling ook weer delen wat zorgt voor een betere sociale connectiviteit onder de bezitters van een Playstation Vita.

Als je een PS Vita aanschaft dan zit hier nog een voorgeïnstalleerde toepassing op genaamd Party. Deze innovatieve toepassing maakt het mogelijk om te internetten en om deel te nemen aan voice- en tekstchats terwijl je online spellen speelt. Gamers kunnen met hun Playstation Vita dan ook alles delen en de grenzen van interactieve communicatie enorm verleggen.

Omdat het voor gamers zeker even wennen is om te werken met de PS Vita heeft Sony een tutorial op de Vita geïnstalleerd genaamd Welkomstpark. Met deze toepassing worden gamers door de nieuwe gebruikersinterface van het systeem rondgeleid om zo te leren werken met het touchscreen aan de voorzijde van de Vita en het multitouchpad aan de achterkant. Door Welkomstpark te doorlopen, krijg je heel eenvoudig de 3D-achtige bewegingen met je vingers onder controle.

« Laatste verandering: 14 Februari 2012, 21:38:18 door Blood79 » Gelogd

14 Februari 2012, 22:15:49
PaBa81
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Februari 2012, 22:15:49 »

Lekker bezig Roel, dikke karma voor jou Knipoog
14 Februari 2012, 23:43:41
RvG_NL
Super Member
*

MBG Events:

Game on!!!

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Februari 2012, 23:43:41 »

Thanx

15 Februari 2012, 10:17:15
xROFLwafflesx
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Februari 2012, 10:17:15 »

Heb m al besteld, samen met Uncharted Golden Abyss  Brede lach

kan niet wachten!

karma voor Blood voor het posten van zo'n informatief artikel Smiley
17 Februari 2012, 10:22:31
blackhans
Junior Member
*

PSN/SEN ID: blackhans

MBG Events:
Georganiseerd: 5
Ingeschreven: 5

« Antwoord #4 Gepost op: 17 Februari 2012, 10:22:31 »

Heb hem betseld en ga hem woensdag 22/02 halen met wat games.
Zin in.

MVG

Hans

17 Februari 2012, 10:23:34
McHCM
De vraag maar raak!
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: McHCM

MBG Events:
Georganiseerd: 12
Ingeschreven: 142

AFCA vs ID&T

McHCM @johanteunissen
« Antwoord #5 Gepost op: 17 Februari 2012, 10:23:34 »

ik sla hem over wel slick apparaatje

18 Februari 2012, 13:04:51
kdcookie
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: kdcookie

MBG Events:
Georganiseerd: 69
Ingeschreven: 124

kenny.dekock
« Antwoord #6 Gepost op: 18 Februari 2012, 13:04:51 »

Twijfel of ik hem ga halen
Maar ziet er wel goed uit Tong
18 Februari 2012, 18:58:52
RvG_NL
Super Member
*

MBG Events:

Game on!!!

« Antwoord #7 Gepost op: 18 Februari 2012, 18:58:52 »

ik vindt het ook wel een tof apparaat. ik heb er alleen geen doekoe voor Bedroefd

22 Februari 2012, 18:49:24
xROFLwafflesx
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Februari 2012, 18:49:24 »

ik vindt het ook wel een tof apparaat. ik heb er alleen geen doekoe voor Bedroefd

ik post dit vanaf mn gloednieuwe vita en ik kan je verzekeren dat ie mn doekoe zeker waard is

wat een gaaf ding is dit, zeg Brede lach
22 Februari 2012, 19:02:38
kdcookie
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: kdcookie

MBG Events:
Georganiseerd: 69
Ingeschreven: 124

kenny.dekock
« Antwoord #9 Gepost op: 22 Februari 2012, 19:02:38 »

ik post dit vanaf mn gloednieuwe vita en ik kan je verzekeren dat ie mn doekoe zeker waard is

wat een gaaf ding is dit, zeg Brede lach

+1

twijfel is er nog, zou er ene willen vasthouden Knipoog
MBGclan: Playstation community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: [1] 2 3 ... 14
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: