Pagina's: 1 ... 489 490 [491]
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: Wie Ben ik  (gelezen 466571 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
12 Februari 2019, 09:06:55
Neef-Eerd
Nieuweling
*

PSN/SEN ID: Neef-Eerd

MBG Events:
Georganiseerd: 0
Ingeschreven: 0

« Antwoord #4900 Gepost op: 12 Februari 2019, 09:06:55 »

Welkom Daniel
Ik speel zelf momenteel Hitman 2 en Destiny 2
Welke games heb jij?

Ik speel op het moment RDR2, Spiderman, Spyro the Dragon en Assassin's Creed Rogue Remastered.

14 Maart 2019, 23:02:54
Mativo
Nieuweling
*

PSN/SEN ID: Mativo

MBG Events:

« Antwoord #4901 Gepost op: 14 Maart 2019, 23:02:54 »

Hoi, mijn naam is Erwin. Ik ben 25 jaar oud en speel mijn games op de PS4. Ik ben vooral een casual gamer die er wel van houd om te winnen, maar vooral lol wilt hebben. Ik kan genieten van wisseling tussen serieuze gameplay en een beetje klooien. Ik zal mezelf niet bestempelen als een aanwinst voor een Esport team, maar ik ben redelijk oke in FIFA19 en Battlefield 5. Dat zijn op dit moment ook de main games die ik speel.

Reden dat ik mij aangeneld heb is omdat ik op zoek ben naar een leuke groep om online mee te gamen. Ik zat altijd bij een forum maar gaande tijd is men stuk voor stuk steeds minder gaan gamen. Het alleen spelen wordt saai, dus vandaar een nieuwe poging.

Voornamelijk kom ik dus voor Battlefield 5, maar ik ga morgen ook Division 2 spelen en het lijkt mij leuk om met een aantal van jullie deze game samen te spelen. PSN: Mativo

Wat moet je prive over mij weten? Ik woon samen met mijn vriendin. Ben officemanager bij een bemiddelingskantoor. Heb slechte humor. Breek gemiddeld 2 controllers per halfjaar door klote goals op FIFA, maar ben bovenal denk ik wel een chille gast waarmee je paar uurtjes kan gamen.
17 Maart 2019, 11:47:25
DarKFoaL75
Nieuweling
*

PSN/SEN ID: DarKFoaL

MBG Events:

« Antwoord #4902 Gepost op: 17 Maart 2019, 11:47:25 »

Hallo mede MBG-ers,

Ik ben Ger een gast van bijna 44 en Gamer sinds de eerste computer voor thuis gebruik ( of 1 van de eerste  Knipoog ).
Speel veel op de PC ( World of Warcraft ) en sinds kort de overstap gemaakt naar de PS4 shooter The Division 2 ( speelde 1 op de PC ).
Winnen is geen must maar lol maken wel.
Werk in de metaal en draai alleen de avond ploeg dus gamen is voor in het weekend  Brede lach
MBGclan: Playstation community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: 1 ... 489 490 [491]
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: