Pagina's: [1]
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: Probleempje met 2 ps4's  (gelezen 3667 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
8 November 2018, 10:12:46
Eragon_33
Volwaardig lid
*

PSN/SEN ID: Eragon_33

MBG Events:
Georganiseerd: 0
Ingeschreven: 47

Carsten Bierens
« Gepost op: 8 November 2018, 10:12:46 »

Hoi heb een probleem. Ik heb sinds een aantal maanden een vriendin. Nu sleepte ik eerst mijn ps 4 soms heen en weer. Voor haar kids om mee te spelen. Maar merkte dat de ps4 er niet zo van gediend was van dat verhuis elke keer. Dus samen besloten een ps4 voor daar te kopen.
 Ik 2at spellen van mij daar op gedownload. Via mijn account. Nu komt het probleem bij mij thuis staat hij primair. Als ik dan thuis ben kunnen zij geen spellen spelen. Op de ps4 die bij haar staat. Krijgen ze de melding dat het spel moeten kopen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Life is like a box of chocolate
8 November 2018, 12:19:34
MennoFranke
Nieuweling
*

PSN/SEN ID: MennoFranke

MBG Events:
Ingeschreven: 1

« Antwoord #1 Gepost op: 8 November 2018, 12:19:34 »

Misschien heb je hier iets aan.

https://www.psx-sense.nl/153292/game-sharing-drm-accounts-delen-hoe-werkt-het-op-de-ps4/

Ik kan best geloven dat ze het je moeilijk maken om tegelijkertijd dezelfde games te spelen.  Aan een kant ergens ook logisch helaas omdat er anders vrij weinig games verkocht zouden worden.

Dan zou iedere vriendengroep 1 account hebben hebben met een maximum aan gebruikers.  Heb het ook ondervonden toen mijn maat voor het eerst een PS4 kocht maar geen games had. Ik zou hem ook wel even aan de gang helpen maar het is me tot nog toe ook niet gelukt inderdaad.

8 November 2018, 12:22:45
MennoFranke
Nieuweling
*

PSN/SEN ID: MennoFranke

MBG Events:
Ingeschreven: 1

« Antwoord #2 Gepost op: 8 November 2018, 12:22:45 »

zorgen dat ze op jou account geen toegang hebben tot TE geheime gegevens zoals creditcard gegevens als dat al nodig is en dan in laten loggen op uw account.  Kan je ook weer aan trofeeen helpen :-)
8 November 2018, 13:52:20
rasgyn
immer imposante titelhouder der generale ... dingus
MBG Redactie
Super Member
*

PSN/SEN ID: rasgyn

MBG Events:
Georganiseerd: 10
Ingeschreven: 96

Ludus mea arena est

https://www.facebook.com/ @RamonArts
« Antwoord #3 Gepost op: 8 November 2018, 13:52:20 »

waarom niet hun eigen acount onder jouw acount? je kunt toch die leeftijdsbeperking naar 18+ zetten? Of gewoon dat ding aan hun geven lol (Staat er toch al)

9 November 2018, 15:01:10
Teun de Dreun
Junior Member
*

PSN/SEN ID: Teun_de_Dreun

MBG Events:
Georganiseerd: 8
Ingeschreven: 12

« Antwoord #4 Gepost op: 9 November 2018, 15:01:10 »

Hoi heb een probleem. Ik heb sinds een aantal maanden een vriendin. Nu sleepte ik eerst mijn ps 4 soms heen en weer. Voor haar kids om mee te spelen. Maar merkte dat de ps4 er niet zo van gediend was van dat verhuis elke keer. Dus samen besloten een ps4 voor daar te kopen.
 Ik 2at spellen van mij daar op gedownload. Via mijn account. Nu komt het probleem bij mij thuis staat hij primair. Als ik dan thuis ben kunnen zij geen spellen spelen. Op de ps4 die bij haar staat. Krijgen ze de melding dat het spel moeten kopen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Thuis ps4 niet als primair zetten en daarop spelen met het account dat de games bezit.  PS4 bij vriendin maak je primaire voor jouw account en dan kunnen de kids de games spelen op hun eigen account.  Je kan dan gewoon tegelijk hetzelfde spel spelen. Je kan via de ps website een ps4 op afstand verwijderen als primair en ook via support zelf maar max 1 x per 6 maanden. . Mocht je niet meer bij de ps4 kunnen is dat erg handig.  Je kan op de ps4 bij je vriendin een inlogcode verplichten om in te kunnen loggen op je account. 

16 November 2018, 08:52:13
grasmaaier1962
Senior Member
*

MBG Events:
Georganiseerd: 34
Ingeschreven: 40

« Antwoord #5 Gepost op: 16 November 2018, 08:52:13 »

Voordat je de ps4 bij je vriendin op primair zet moet je eerst je eigen ps4 bij account instellingen deactiveren, daarna bij je vriendin inloggen met jouw gegevens en dan daar op primair zetten. Hierna kan je de games downloaden, installeren en samen gamen via haar eigen account.
MBGclan: Playstation community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: [1]
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: