ik speel het elke dag nog om de 4 uur

Als je vragen hebt, laat het maar weten.
Maar ik neem aan dat je nu in de concerten update bent beland?
Deze werkt wel vlot en is het is niet super lastig om alles te halen.
Enkele standaard acties die ik doe zijn:
Eerst alles vrijmaken (dus tapperdetap totdat alle springfielders vrij zijn en al het geld binnengetaped)
Dan via het "stage" embleem in de rechterboven hoek de podia bezetten. Zorg ervoor dat je de personages met de hoogste sterren in het bonus vakje gooit.
Het kan dus zijn dat het handiger is om 2x 2 te doen in Moe's en homers huis dan 1x 4 op het hoofdpodium.
Dan ga je de opdrachten doen voor Weird al Yankowich, die staat helemaal onderin de lijst van prijzen en concerten.
Dan kun je nog eventuele losse opdrachten vervullen die je open hebt staan aan de linkerkant.
Om de fans te tappen en te zoeken werkt het het makkelijkst in het scherm van de prijzen die je ermee kan kopen.
Als je wil upgraden naar een hoger level maar je hebt niet genoeg zonnen brillen dan vraagt hij of je het wil kopen met donuts of zelf doen.
Als je dan kiest voor zelf doen dan gaat hij naar de dichtsbijzijnde fan.
Let wel op dat je dus niet upgrade als je wel genoeg zonnebrillen hebt, want dan kan je er beter eerst iets voor kopen.
Verder nog advocaten gooien in de werelden van vrienden en daar ook fans tappen.
Verder adviseer ik je om het spoor aan te leggen als je die nog niet hebt want die geeft je elke week 5 donuts
ook magie zoeken kan je 3 donuts per 36 uur (dacht ik) opleveren .
En als je wat wil kopen voor je donuts, koop dan iets wat je meer % cash en xp oplevert.
let wel op dat de beste verhouding 40 donuts voor 2% extra is, anders is het gewoon duur.
Maar soms koop je iets gewoon odat je het wil hebben, barneys bowlingbaan was belachelijk duur, en levert nis op, maar ja, tis Barney