Pagina's: [1]
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: Elite: Dangerous Yeah or Nehh  (gelezen 499 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
25 Juni 2017, 08:21:29
LiMaan
Junior Member
*

PSN/SEN ID: Limaan

MBG Events:
Georganiseerd: 4
Ingeschreven: 10

Kids, vrouw en gamen en niet persÚ in die volgorde

« Gepost op: 25 Juni 2017, 08:21:29 »

Hey gamers,

Na al een tijd niet meer op het forum geweest te zijn kan ik je vertellen dat er dan genoeg te lezen is.
Naar wat ik kon zien zag ik alleen nog geen post op het forum over de space game Elite: Dangerous.

Ik kijk er al een tijd naar uit om er op mijn ps4 mee aan de slag te gaan. Het is al een aardig tijdje uit (2014) op de pc maar eindelijk komt het naar de ps4 over enkele dagen.

Voor de mensen die het nog niet kennen : https://www.elitedangerous.com/

Het spel is voor mij ook erg nieuw en ben ik mij nu pas echt aan het inlezen.
De game is zeer uitgebreid en heeft een hoge leer curve maar gezien de gameplay lijkt mij echt de moeite waard.
Hij is zowel solo als co÷p te spelen. Online is het een grotere uitdaging omdat er altijd #%&&&# zijn die je graag tot ruimte schroot vernietigen. Dit betekent dat als je ruimteschip niet verzekerd is je weer volledig opnieuw mag beginnen. Neemt niet weg om dan even terug te komen met bondsgenoten en hem/haar eveneens tot ruimte stof te doen veranderen.
Al met al lijkt het mij een waanzinnige game om daar samen met MBG leden te ontdekken.

Laat mij eens weten of er liefhebbers zijn voor deze game en of je hem gaat halen.

Pascal Aka LiMaan

25 Juni 2017, 09:22:43
rasgyn
immer imposante titelhouder der generale ... dingus
MBG Redactie
Super Member
*

PSN/SEN ID: rasgyn

MBG Events:
Georganiseerd: 10
Ingeschreven: 96

Ludus mea arena est

https://www.facebook.com/ @RamonArts
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Juni 2017, 09:22:43 »

Ik zit er ook naar uit te kijken. Was eigenlijk van plan hem voor de pc te kopen. Maar ik ben nu niet in staat hem aan te schaffen, het zal later worden, maar niet per se bargainbin. Het zou ook wel weer een gevalletje "vergeten" kunnen worden, maar das alleen vanwege ace combat 7. Overigens, op de console hebben ze hem meer gamey gemaakt, dus minder reistijd ofzo, meer multiplayer modi en wat makkelijkere handling zodat je wat meer door de ruimte kan zoeven. 

MBGclan: Playstation community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: [1]
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: