Pagina's: [1] 2 3 ... 24
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: Battlefield 1  (gelezen 29689 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
26 Maart 2016, 12:32:26
Chielo36
GeZeLLiGhEiD MbG fAmiLiE
Super Member
*

PSN/SEN ID: Chielo36

MBG Events:
Georganiseerd: 10
Ingeschreven: 29

M'n middelste zoon

« Gepost op: 26 Maart 2016, 12:32:26 »

26 oktober 2016 komt Battlefield 5 uit !  Er gaat een gerucht dat het afspeelt in Wereld Oorlog I
Ik denk dan aan loopgraven, eerste vliegtuigen, de eerste tanks ........  Grijns  Tong

http://www.ign.com/articles/2016/02/26/battlefield-5-reportedly-set-in-world-war-1-according-to-retailer

Ben benieuwd naar jullie meningen
« Laatste verandering: 4 September 2016, 18:48:49 door Hawkeye » Gelogd

26 Maart 2016, 12:38:03
Ouwe_pik
Super Member
*

PSN/SEN ID: BOLD-1966

MBG Events:
Georganiseerd: 5
Ingeschreven: 119

Born to loose, live to win!!!

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Maart 2016, 12:38:03 »

Ik zou het hartstikke leuk vinden  Brede lach
Vond cod WoW ook al erg gaaf om te spelen.
0

26 Maart 2016, 12:47:37
McHCM
De vraag maar raak!
MBG moderator
Super Member
*

PSN/SEN ID: McHCM

MBG Events:
Georganiseerd: 12
Ingeschreven: 141

AFCA vs ID&T

McHCM @johanteunissen
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Maart 2016, 12:47:37 »

Ben er nog niet over uit, vind de eerste wereld oorlog wel intresant, het ligt er maar net aan hoe de ontwikkelaar hier mee omgaat.
Het was met mijn kennis vooral een vieze (eerste chemische wapens) en langdurige oorlog die zich jaren op de zelfde plek afspeelde omdat zowel de duitsers als de fransen geen meter opschoten in de loopgraven

26 Maart 2016, 13:01:28
Ralf
Super Member
*

PSN/SEN ID: ralfvanwessel

MBG Events:
Georganiseerd: 1
Ingeschreven: 35

r.wessel6@chello.nl
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Maart 2016, 13:01:28 »

Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Hopen dat er snel een teaser, trailer of iets dergelijks komt voor meer duidelijkheid.

26 Maart 2016, 19:07:32
Chielo36
GeZeLLiGhEiD MbG fAmiLiE
Super Member
*

MBG Events:

M'n middelste zoon

« Antwoord #4 Gepost op: 26 Maart 2016, 19:07:32 »

Ben er nog niet over uit, vind de eerste wereld oorlog wel intresant, het ligt er maar net aan hoe de ontwikkelaar hier mee omgaat.
Het was met mijn kennis vooral een vieze (eerste chemische wapens) en langdurige oorlog die zich jaren op de zelfde plek afspeelde omdat zowel de duitsers als de fransen geen meter opschoten in de loopgraven

Klopt ook. Maar met die loopgraven kan je denk ik wel wat neerzetten. We zullen zien hoe de ontwikkelaar hier mee omgaat ...  Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Onbeslist

26 Maart 2016, 23:24:02
rasgyn
immer imposante titelhouder der generale ... dingus
MBG Redactie
Super Member
*

PSN/SEN ID: rasgyn

MBG Events:
Ingeschreven: 93

Ludus mea arena est

https://www.facebook.com/ @RamonArts
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Maart 2016, 23:24:02 »

De 2ste wereldoorlog is wel bekend om loopgraven, maar wel op die paar plekken in Europa. "the great war" staat ook bekend om het fenomeen dat het zich over de hele wereld afspeelt. Dus dat is slagschepen die op de Indische oceaan aan het knallen zijn. Koloniale legers die tegen elkaar aan het vechten zijn. Het is een wereldoorlog niet omdat er zoveel doden vielen, maar omdat alle koloniale mogendheden de hele wereld erbij betrokken. Ook was het de eerste waar de luchtmacht voor het eerst een rol speelde. De rode baron bijvoorbeeld heeft daadwerkelijk al die lui uit de lucht geschoten, anders dan het verhaal van "ze waren bommetjes aan het gooien, en vliegeniers lieten elkaar redelijk met rust". Zelfs in de loopgraven hebben we het meer over een kantine, soms werden er wel 10 aanvallen (charges?) uitgevoerd per dag. Dat is iets wat ze in geen enkele moderne oorlog meer doen, 10 is een onmogelijk aantal. Zoveel mensen hebben ze niet eens in een oorlog tegenwoordig.

Ik heb gelezen van de blacklash die het idee al geeft bij gamers. Maar ik vind het eigenlijk wel een beetje teleurstellend dat mensen zo weinig weten van deze oorlog. Alsof deze oorlog maar een slap aftreksel was van de 2de, ik vind persoonlijk dat de 2de wereldoorlog een typisch geval is van "alles wat in de 1ste oorlog was uitgevonden, werd in de 2de eventjes letterlijk gejat en compleet misbruikt". Ik vind de loopgraven multiplayer ook niet echt een spannend idee, maar ik geloof echt dat er mensen zijn die totaal niet weten dat Afrika uiteengereten werd en het midden oosten nooit meer natuurlijke grenzen zou hebben.

Ik denk dus dat er veel ruimte is voor bos, berg, woestijn, stad, burcht enzovoorts. Wat ook leuk is, is het feit dat het zich over de hele wereld afspeelde, dus voor je het weet heb je een single player campaign waarin je op elk continent bezig bent. Ook werden er veel wapens uitgevonden, dus misschien stoppen ze die erin. In een game scenario kunnen we het over van alles hebben. Misschien wat leuke mappen in grotten, of in een oerwoud ofzo. Het idee van "je hebt 1 kogel om te schieten" lijkt me ook wel spannend, in plaats van dat raggen met je m4. Automatische wapens waren wel in de maak, maar als we toch prototypes erbij gaan halen. In black ops 2 was er een missie waarbij je samen met een warlord moest vechten, ik vond dat wel indrukwekkend. Sommige schepen moesten letterlijk eilanden veroveren om te kunnen bevoorraden, dat is wel een leuk idee voor rush lol. Er waren zulke enorme slagvelden waarin er verschillende types vegetaties waren, misschien hebben ze wel een enorme map met bos en stad en toendra bij elkaar.

Ik hoop dat het wel authentiek is in de zin van "dit gebeurde er daarzo" in plaats van "dit is wat de gemiddelde gamer weet". Want die kennis is wel heel erg pijnlijk naar boven gekomen, ik hoop niet dat er nog mensen uit die tijd leven en dit lezen. Het lijkt me zowieso al een moeilijke klus om deze oorlog aan het publiek te verkopen. Het lijkt me dat met de middelen die ik ken, je daadwerkelijk moet gaan richten enzo, laat staan kogels tellen. Ik bedoel iedereen houd die r2 knop stevig ingedrukt als ze iets zien bewegen, dat word nu wel een beetje moeilijker lol. Ook hoop ik dat er vliegtuigen zijn, toen ik vroeger nog zo'n vlieggame speelde was het rete vet om in zo'n ding door de lucht te gaan. Iets neerhalen ... daar hebben we het niet over haha. Maar het gevoel is meer dat je daadwerkelijk ook het gevoel hebt van snelheid. Iets wat je niet echt krijgt in een game versie van een f22.

Het lijkt me een leuke game om in ieder geval te bekijken. En hij gaat er ook komen, maar ik wel hetzelfde idee als bij een game over de Vietnam oorlog: hoe ga je hier nou een game over maken? veel te onoverzichtelijk en dood om ieder hoekje. Kunnen we niet even lekker het overzicht bekijken? Hoop desondanks zeker dat het de 1ste wereldoorlog is. Vind dat moderne erg saai, en iedereen is er zo goed in haha.

27 Maart 2016, 09:59:57
Chielo36
GeZeLLiGhEiD MbG fAmiLiE
Super Member
*

MBG Events:

M'n middelste zoon

« Antwoord #6 Gepost op: 27 Maart 2016, 09:59:57 »

Thnx voor je toelichting Rasgyn  Grijns
Ik hoop dat deze game juist een middel is om deze geschiedenis aan de gamers te "onderwijzen"
In het midden oosten, de Alpen, AziŽ, op zee. Vechten met  Zeppelins, onderzeeŽrs, allerlei enorme afstand kanonnen die de duitsers inzette (Parijs-Geschut een enorm lange afstand kanon, Lange max) Genoeg om een toffe SP in elkaar te zetten
« Laatste verandering: 27 Maart 2016, 10:26:30 door Chielo36 » Gelogd

1 April 2016, 16:10:30
htf99
Nieuweling
*

PSN/SEN ID: htf99

MBG Events:
Georganiseerd: 0
Ingeschreven: 2

« Antwoord #7 Gepost op: 1 April 2016, 16:10:30 »

Ik hoop zelf op een Bad Company 3 met meer focus op infantry combat, maar ook een WOI thema lijkt me wel verfrissend. Alleen wat ga je dan doen met attachments en gadgets? Hoe verder je terug gaat in het verleden hoe beperkter je bent. Of misschien mis ik creativiteit. Ik laat me graag verrassen.

30 April 2016, 07:44:38
htf99
Nieuweling
*

PSN/SEN ID: htf99

MBG Events:
Georganiseerd: 0
Ingeschreven: 2

« Antwoord #8 Gepost op: 30 April 2016, 07:44:38 »

Volgende week weten we het: http://www.battlefield.com/event

30 April 2016, 12:22:39
Chielo36
GeZeLLiGhEiD MbG fAmiLiE
Super Member
*

MBG Events:

M'n middelste zoon

« Antwoord #9 Gepost op: 30 April 2016, 12:22:39 »

Ben benieuwd  Grijns Bad company was idd erg tof.

MBG Clan: PS3 & PS4 Community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: [1] 2 3 ... 24
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: