Pagina's: 1 ... 5 6 [7]
  E-mail dit topic  |  Print  

Auteur Topic: Android MBGapp  (gelezen 7642 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
14 April 2016, 11:38:06
LexSurax
Administrator
Super Member
*

PSN/SEN ID: LexSurax

MBG Events:
Georganiseerd: 10
Ingeschreven: 58

You don't have to flee, I'm a member of MBG

« Antwoord #60 Gepost op: 14 April 2016, 11:38:06 »

Ik heb ondertussen zelf een App gebouwd, voor mezelf, en een Google Developers account aangemaakt. Mijn App wordt op dit moment gevalideerd door Google. Maar met dit Developers account kan ik natuurlijk ook de app van MBG in de Play Store zetten als dat nodig is. Als jullie er gebruik van willen maken geef maar een gil dat zal ik hem in de Play Store plaatsen.
dat zou top zijn!!

Er was eens een gamer wat minder bedreven,
die speelde online met trillen en beven.
Het zat hem niet mee,
maar vond MBG.
En heeft nu de tijd van zijn leven.
14 April 2016, 13:10:00
SlideRnl
Junior Member
*

PSN/SEN ID: SlideRnl

MBG Events:
Georganiseerd: 2
Ingeschreven: 5

svenkortekaas SvenKortekaas
« Antwoord #61 Gepost op: 14 April 2016, 13:10:00 »

Ik heb ondertussen zelf een App gebouwd, voor mezelf, en een Google Developers account aangemaakt. Mijn App wordt op dit moment gevalideerd door Google. Maar met dit Developers account kan ik natuurlijk ook de app van MBG in de Play Store zetten als dat nodig is. Als jullie er gebruik van willen maken geef maar een gil dat zal ik hem in de Play Store plaatsen.
dat zou top zijn!!
Als de app klaar is voor distributie dan kan ik hem plaatsen. Maakt niet uit hoelang de development nog duurt. Aanbod blijft staan.  Knipoog

Als de app in de play store staat is het ook mogelijk om een BETA en Alpha "kanaal" aan te maken. Kun je mensen uitnodigen om de app te testen zonder dat de testversie in de openbare play store komt.

MBG Clan: PS3 & PS4 Community voor Minder Bedreven Gamers

Neem contact met ons op!

Pagina's: 1 ... 5 6 [7]
  E-mail dit topic  |  Print  

Ga naar: